luni, 15 octombrie 2012

Pauza May 03, 2007

Va multumesc tuturor celor care ati fost alaturi de mine din inima, am sa continui tot ce am inceput si am sa termin numai am mult dupa care nu am sa mai intru nici aici si nici pe alt site si nici pe mes am sa va raspund doar la emailuri tnicuro@yahoo.com sau dac e ceva important la tel.0742694156


Sunt alaturi de voi cu sufletul si va iubesc pe toti .Va doresc sa aveti parte de tot ce este mai frumos in viata iubire si fericire. Sper ca va placut ce am scris sau va fost de folos.Daca am suparat pe cineva imi cer iertare nu asta
a fost intentia mea. Va pup dulce pe toti si va dau mii de bear huguri.


----- COMMENT: AUTHOR: laly_ayumi or Eáránë Súrion DATE: 05/02/2007 23:26:26 sper ca esti ok...si eu imi cer scuze dc team suparat cu ceva...oricum itzi multumesc ca esti prietenul meu si ca imi esti alaturi...sper sa imi permiti sa fiu si eu alaturi de u atunci cand ai nevoie de un prieten
----- COMMENT: AUTHOR: cristinutza DATE: 05/03/2007 09:25:31 Te rog frumos sa nu te mai smiorcai ca un copil, stii foarte bine ca poti mai mult de atat. In plus, o atitudine negativa atrage in continuare situatii neplacute si deprimante. Cred ca stii cel mai bine ca speranta moare ultima...dar e cazul sa nu o lasi sa moara. Nu cred ca asta e scopul tau in viata. Ma bucur sa vad ca ai prieteni care sunt alaturi de tine dar cred ca solutia nu este sa ne luam in brate si sa plangem impreuna. Tu stii ca firea mea critica nu ma lasa sa-ti ofer umarul pe care sa plangi. Dar pot sa-ti intind o mana, chiar daca-i aspra, ca sa te scot din "butoiul cu melancolie".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu