miercuri, 10 octombrie 2012

Magazinul Viselor November 12, 2006


-Buna Image,pentru cei care nu ma cunosc numele meu este Nicu
vreau sa ofer ceva nou  interactiv.

Era doisprezece amiaza ,isi auzea respiratia datorata emotiei,se ducea in centru,
era inaugurarea magazinului de vise .
A muncit mult la proiect in trecut ,era curios cum este finalul .
Cum au facut designerii locul si ce lea mai venit la cei de la departamentul soft prin minte. Aerodina parca automat ,numai era ca pe vremuri cu mashini cu volane,
au trecut si vremurile alea isi aduce aminte de cand era copil.
Cladirea corporatiei stralucea in lumina soarelui.
Isi aduce aminte cum erau usile glisante pe vremuri din sticla si metal,
acuma numai erau .O bariera de rezonanta sonica fac particulele de aer sa fie ca si un zid.
La intrare se auzi acea voce suava:- Welcome in The Dream world
roboti multicolori misunau pe hol scaune cu masaj  interfete neurocorticale.
Totul era stabilit dinainte nu trebuia sa astepti mult,isi aducea aminte de asteptarile interminabile  de pe vremuri chiar si cu programare dinainte erai pus sa astepti.
Intra in camera incet se aseza pe fotoliu se conecta la interfata neurocorticala
si din nou acea voce suava zise :-welcome
-please select from the menu ,the dream.
-now set the options.
-you can customize the dream  or you can select default.
Si se lasa purtat printre miliardele de vise din tonomat ,erau atit de multe!
...
Deci propunerea mea sa spuneti o tema de vis si eu am so dezvolt
in urmatorul serial Tonomatul de Vise.Pina atunci vise placute
si rugativa sa nu apara scurcircuite in matrice.Image
----- COMMENT: AUTHOR: laly_ayumi or Eáránë Súrion DATE: 11/11/2006 14:41:30 in cautarea unei stelutze scilpitoare pe aripile unui porumbel ratacit...
 ----- COMMENT: AUTHOR: Lizzie DATE: 11/14/2006 09:07:43 Nicu....ce idee frumoasa! Fii binecuvantat pentru si in tot ceea ce faci! As vrea si eu sa particip...sa iti spun un vis...dar...:(...eu nu mai prea am...:( Visez foarte mult noaptea... ziua...cu ochii deschisi....si , totusi, nu am vise. Pentru ca mi-am dat seama ca singurul valid este acela de a intra in Imparatia lui Dumnezeu, de a imi fi pusa cununa vietii, a neprihanirii...:) Felicitari inca o data pentru ideea ta!Vise cat mai frumoase iti doresc tie si tuturor celor care se hotarasc sa iti impartaseasca visele lor:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu