luni, 15 octombrie 2012

re Pauza May 03, 2007 2

Hm! nustiu de ce aveti impresia ca pling in blogul anterior ,imi cer scuze ca nu am dat explicatii,timpul numi mai permite sa scriu am de invatat si doar no sa petrec o intreaga viata numa pe net,sunt multe lucruri de facut,am fost un an de zile si ceva ,ajunge ,si nu am zis ca numai scriu doar ca termin tot ce am pregatit de scris acuma.Pe viiitor dar asta peste ceva timp nustiu cat (3 sau 6luni) am sa mai scriu din cand in cand dar mult mai rar si cand o sa cred eu ca am ceva de zis .Si-am aratat respectul si aprecierea fata de cei care imi sunt alaturi nu vad nimik negativist in asta.Plus ca o sami fac pagina web a mea personala fara alt site,sau poate un site intreg asta o sa vad eu in functie de posibilitati timp, spatiu si bani. ----- COMMENT: AUTHOR: laly_ayumi or Eáránë Súrion DATE: 05/04/2007 07:37:50 in acest caz...gomenasai(scuze) ptr coomentul anterior si interpretarea mea eronata

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu