joi, 27 septembrie 2012

Viata 9...10. September 13, 2006


Viata ai putea sa o compari cu multe.
Da cert este ca viata este unica pentru fiecare individ in parte,
cum fiecare individ este unic in felul lui,
oricat sar forma grupari de un fel sau altul nu va fi in acelasi grup
doua persoane care sa gandeasca suta la suta la fel,
tot va exista diferente de opinie sau de alt fel.
Cert este ca si fiecare clipa este unica si nu se mai intoarce.
Cearta nu are nici un sens intre noi findca nu exista lucru cu
adevarat pentru care merita sa te certi ,sa minti, sa furi sau sa distrugi.
Mania este un sentiment negativ, care incetul cu incetul te poate schimba
si sa devii chiar cea ce urasti,la fel si cu multa tristete ori te doboara
ori te schimba .Uneori suntem asa de slabi incat nici nu ne gandim la ce consecinte poate sa aduca un cuvant o vorba sau fapta.
Lipsa de maturitate,egoismul lumea care ne zapaceste cu viteza ei
de a gonii, incotro nici ea nustie(cica catre mai bine dar nici nu intelege
ce este bine).Vorbim mult despre bine dar cand e de facut acel bine
de multe ori nici nu stim de unde am putea incepe si ne uitam in jur,
va spun binele incepe cand observi propria persoana ce este si poti sa incepi  cu tine schimbarea altfel nu poti pretinde altuia sa fie mai altfel.
Gresheli facem toti pentru ca nu suntem perfecti,dar asta nu e o scuza
in a incerca sa fi mai bun sa faci mai bine .Si eu gresesc uneori poate de cele mai multe ori nici numi dau seama,alaltaieri am constatat ca daca nu sunt atent devin ce nu iubesc am pronuntat un cuvant vulgar, ori asa ceva nu se impaca cu mine as vrea sa imi promit mie ca nu voi mai face asta niciodat ,pentru ca ideea de frumos nu se poate asocia subt nici o forma cu vulgaritatea. Multumesc celor care mi-au urmarit scrisul poate pe unii iam plictisit ,poate  altii au invatat cate ceva ,poate altora lea placut.
Nu tin ca sa le fiu pe plac la toti pentru ca asa ceva este imposibil,
dar ma stradui sa dau ce este mai frumos din mine.
Nu sustin ca intotdeauna am dreptate ,poate de foarte multe ori gresesc
in afirmatii si ma bucur sa am prieteni care sunt alaturi si sa-mi arate unde mai gresesc.
Nustiu cat voi mai scrie ,dar sper ca va placut ceea ce ati citit pe aici.
Va urez sa aveti o atitudine buna fata de restul vietii ce va este inainte
si fata de cei din jur,,fiti buni unii cu altii si o sa vedeti cu cat mai multi buni cu atit mai mult bine si intelegere,problemele se pot rezolva mai ushor,cand ne ajutam reciproc,fie fizic fie spiritual.
----- COMMENT: AUTHOR: Lizzie DATE: 09/14/2006 01:57:27 "Daca as cauta sa plac altora, n-as fi robul lui Hristos...". Vreau sa te felicit pentru tot ce ai scris...pana acum...mi-a placut mult si ...Domnul sa te inspire si mai departe, pentru ca oamenii au nevoie de intelepciune...si din blogurile tale asta reiese. Fii binecuvantat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu