miercuri, 26 septembrie 2012

de toate August 18, 2006



sa zbori dincolo de nori cand totul ai gol
ah si un suspin e prea greu
darmite sa dau din aripi
marea acea grea cu ale ei valuri
nu ma lasa sa ajung la mal
catre tine chip cel nezarit
am sa reusesc si-n pace am sa te gasesc

cum fluturii zboara peste campii asa am sa invat
si eu din nou sa zbor pentru tine.
delfini si sirene peste valuri plutesc si innoata
asa am sa reusesc si eu la mal deasupra de valuri sa ajung
catre tine chip nezarit.
Nicu Torny (ei asta sunt eu ;) ) dedicata lui laly ayumi)

despre cum sa ai un mariaj lung si sanatos
este sa realizezi ca nimik nu este atit de important
incit sa merite sa te certi.
nustiu cine a scris asta :(



O floare - Apr. 18, 2006 at 01:25 PM

te-am intilnit pe cand eram in rai,
tu erai un inger si o floare
si de atunci mi-am dorit sa fiu ploaia din cer
cu picaturile petalele tale sa le ating.
 sau sa fiu aerul din jur sa te inconjor,
ca si intr-o blanda imbratisare.
ori poate pamint, tulpina si radacinile sa le hranesc si sa fiu sprijin.
esti cea mai frumoasa floare.


Nicu Torny poezia a fost  dedicata lui P. Laura

----- COMMENT: AUTHOR: laly_ayumi or Eáránë Súrion DATE: 08/23/2006 14:09:04 thx for the poem...

Fire on the hill
Fire in me still
Fire soul with wings
Comes floating on the gentle sea breeze
----- COMMENT: AUTHOR: fobi DATE: 08/24/2006 07:42:46  iui =)) sunt inconjurata de poiati interwebali =)))))))))))))))))))))))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu