vineri, 24 august 2012

POvestea Doamnei Jones June 27, 2006



"Chiar daca ar fi sa umblu prin valea umbrei mortii, nu ma tem de nici
un
rau, caci Tu esti cu mine." (Psalmul 23)

Atitudinea mintii !!

Filipeni 4:4
"Bucurati-va totdeauna în Domnul! Iarasi zic: Bucurati-va!"

Aceasta este povestea doamnei Jones, o crestina în vârsta de 92 de ani,
careia vârsta înaintata îi afectase grav vederea. În pofida
handicapului ei,
ea era mereu frumos aranjata: parul pieptanat cu grija, hainele alese
cu bun
gust, iar machiajul discret si placut.

În fiecare dimineata, doamna Jones întâmpina cu entuziasm noua zi. Dupa
moartea sotului ei, s-a impus internarea ei într-un camin de batrâni,
unde
putea fi îngrijita în mod corespunzator. Toate lucrurile au fost
pregatite
din timp. În ziua în care trebuia sa se mute, un vecin a condus-o cu
masina
la caminul de batrâni. Camera ei nu era înca gata, astfel ca doamna
Jones a
fost nevoita sa astepte câteva ore în holul de la intrare.

În cele din urma, de doamna Jones s-a apropiat un asistent social.
Simtindu-i prezenta, batrânica i-a zâmbit binevoitoare, ajutând la
manevrarea scaunului ei pe rotile înspre lift. În timp ce urcau cu
liftul,
asistentul a început sa-i descrie toate facilitatile noului ei camin,
amintindu-i si de perdelele noi de la ferestre, de tapetul proaspat
aplicat
pe pereti si de culorile vii ale covorului din centrul camerei pe care
o va
locui.

- Îmi place, îmi place foarte mult, a afirmat entuziasmata doamna
Jones.
- Dar doamna Jones, înca nu am ajuns în camera. Nu ati "vazut" nimic
din
ceea ce va spun eu.
- Faptul ca ma simt bine si îmi place n-are a face cu vederea sau
nevederea
unor lucruri, sopti blând batrânica. Fericirea si bucuria nu sunt atât
o
stare, cât o alegere. Faptul ca îmi place sau nu camera în care voi
locui nu
tine de felul în care aceasta este aranjata, ci de atitudinea mintii
mele.




Doamne, ajuta-ma ca atitudinea mintii mele sa fie întotdeauna orientata
spre
voia Ta. În Numele Domnului Isus, amin

"Dragostea Ta, Dumnezeule, este cântecul de pe buzele mele! Le voi
povesti
mereu tuturor cât de mare Îti este credinciosia. Nu voi înceta sa le
vorbesc
despre dragostea Ta..."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu