marți, 21 august 2012

intre dosare June 24, 2006


> > > > > > >> Imi place munca, bani de-ar fi
> > > > > > >> S -aduc in firma zi de zi
> > > > > > >> Imi place sefu ' cel mai tare!
> > > > > > >> Si sefii lui, pe fiecare..
> > > > > > >>
> > > > > > >> Iubesc biroul, ce-i pe el ,
> > > > > > >> Concediul nu-l iubesc de fel !
> > > > > > >> Mobila gri plina de praf ,
> > > > > > >> Hirtiile crescute vraf .
> > > > > > >>
> > > > > > >> De munca mea sunt fericit ,
> > > > > > >> Nimic atita n-am iubit .
> > > > > > >> Iubesc computerul fereastra
> > > > > > >> Cu scafirlia lui albastra
> > > > > > >>
> > > > > > >> Iubesc sedintele mai lungi
> > > > > > >> Cind am in creier cifre, dungi
> > > > > > >> Iubesc va spun acu ' din nou
> > > > > > >> Sa stau o viata la birou!
> > > > > > >>
> > > > > > >> Imi place munca , as munci
> > > > > > >> Mai mult in fiecare zi
> > > > > > >> Nu vreau salariu nu vreau prima
> > > > > > >> Mi-ajunge-o critica pe luna...
> > > > > > >>
> > > > > > >> Nu vreau nimic decit un pat
> > > > > > >> Linga pc-ul meu cel drag
> > > > > > >> Sa pot munci aci non-stop
> > > > > > >> Pina se urca firma-n top!
> > > > > > >>
> > > > > > >> Nu vreau nimic nici daca mor
> > > > > > >> Doar sa ma puie pe birou
> > > > > > >> Si sa ma-ngroape-ntre dosare
> > > > > > >> Ca pe Eminovici in mare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu