duminică, 22 iulie 2012

O scrisoare... May 05,2006


Te-am urmarit cand te-ai trezit in aceasta dimineata
si speram ca vei sta de vorba cu mine; macar cateva
cuvinte, ca sa-mi ceri parerea sau sa-mi multumesti
pentru binele care ti s-a intamplat ieri. Dar mi-am
dat seama cat te preocupa sa alegi cu ce te vei
imbraca. Cand te pregateai in graba, stiam ca ti-ar
ramane cateva minute sa ma saluti, dat erai prea
ocupata. Odata, a trebuit sa astepti un timp, ai stat
15 minute fara sa faci nimic. Apoi am vazut cum ai
sarit in sus. Am crezut ca vrei sa vorbesti cu mine,
dar tu, in loc de asta, te-ai repezit la telefon si
ti-ai chemat o prietena ca sa discuti cele mai noi
barfe. Te-am privit cu rabdare toata ziua. Cred,
totusi, ca erai prea ocupata ca sa mai ai un pic de
timp si pentru mine. Am observat ca, inainte de pranz,
te-ai uitat in jur. Poate te-ai simtit jenata ca sa-mi
vorbesti, de aceea nu ti-ai aplecat capul. Cand ai
privit cu trei sau patru mese mai incolo, ai vazut cum
cativa din prietenii tai, mi s-au adresat scurt
inainte de a incepe sa manance. Tu nu ai facut-o. E-n
regula. Dar mai este inca timp si sper ca, totusi, vei
sta de vorba cu mine. Te-ai dus acasa. Asa se parea ca
ai multe treburi. Dupa ce le-ai rezolvat pe unele din
ele, ai deschis televizorul. Nu stiu daca iti place
sau nu televizorul, insa, indiferent de ceea ce se
difuzeaza, doar sezi si privesti in nestire
emisiunile. Am asteptat din nou, cu rabdare, cat timp
ai cinat, in timp ce te uitai la televizor, dar nici
acum nu mi-ai vorbit. La culcare pareai prea obosita.
Le-ai urat noapte buna celor din familie, apoi te-ai
prabusit in pat si ai adormit in cateva clipe. Acest
lucru este de inteles deoarece nici nu realizezi ca eu
sunt intotdeauna acolo, langa tine. Sunt mai rabdator
decat ai crede; si vreau sa te invat cum sa fi si tu
rabdatoare cu altii. Te iubesc foarte mult si in
fiecare zi astept un salut cu capul, o rugaciune sau
un pic de recunostinta in inima ta. E foarte greu sa
vorbesti de unul singur.
Desigur, tu te trezesti din nou, iar eu te voi astepta
din nou cu dragostea mea. Sper ca astazi ai de gand
sa-mi acorzi un pic de timp. Sa ai o zi frumoasa !
Prietenul tau,
DUMNEZEU

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu