marți, 31 iulie 2012

50 de ani de ...May 12, 2006


>Un cuplu celebra 50 de ani de casnicie. Armonia si linistea din familia
>> lor erau celebre in tot oraselul, asa ca un reporter de hotaraste sa
>> realizeze un interviu.
>> -Cum se face ca de 50 de ani nu v-a vazut nimeni certandu-va sau macar
>> ridicand tonul unul la altul?
>> -Secretul este la inceputul casniciei, in luna de miere. Ne-am hotarat sa
>> o petrecem la o cabana superba pe creasta muntilor si am inchiriat doi
>> magarusi pentru a ajunge acolo impreuna cu bagajele noastre. La un moment
>> dat, magarusul sotiei mele s-a impiedicat si au cazut. Sotia mea, desi se
>> lovise, i-a spus animalului pe un ton calm "Prima data". Magarul s-a
>> ridicat si am continuat drumul. Dupa un timp, s-a impiedicat din nou.
>> Sotia mea i-a spus, cu aceeasi voce egala "A doua oara". Ne-am continuat
>> calatoria, magarul s-a impiedicat a treia oara. Atunci sotia mea a scos
>> un
>> revolver si a impuscat magarul in cap. Am facut criza de isterie. I-am
>> spus ca e nebuna sa procedeze asa de crud cu bietul animal, ca trebuie sa
>> consulte un psihiatru. Sotia mea s-a intors catre mine, m-a privit in
>> ochi
>> si mi-a spus calm "Prima data". A fost prima si ultima data cand ne-am
>> certat.Image

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu